5/3/08

DUBTES


MDS 08 FALTEN 22 DIES
Dos dies sense publicar cap entrada no vol dir sense entrenar. Al contrari, dilluns si que tocava repòs ,com quasi sempre, però dimarts em vaig menjar 2 hres i 20 minuts per la zona de les cingleres de Sau. Va anar molt bé,fer quilometres i més amb motxila a aquestes altures és bo i vaig acumulant hores d´entrenament que s´agrairan un cop al desert, pero, i si em sobrecarrego? i si em lesiono? . La veritat és que no se si continuar entrenant fort o començar a reduir. Encara falten molts dies ,però estic més nerviós que quan vaig fer la primera comunió.
S´accepten consells.
Avui faré una horeta de bici o de natació, ja ho decidiré al vespre sobre les ganes que tingui , que sens dubte m´aniran molt bé per relaxar les articulacions i seran un escalfament per una bona tanda d´estiraments i abdominals.