19/4/08

PROPER REPTE:4/5/08 MARATÓ D´EMPURIES


Possiblement queda molt a prop del final del Sables, però si em trobo ben recuperat m´agradaria fer la Marató d´Empuries. El meu objectiu de fer moltes i moltes maratons (a lo Arcadi Alibés o més) passa per aprofitar les que queden prop de casa i que per tant no suposen un trauma econòmic ni horari.

Tinc 2 setmanes per refer-me del tot i ja en fa 2 que vaig acabar el sables. Temps crec, més que suficient.

També vull obrir, quan pugui, un altre blog amb un recull de totes les maratons que ja he fet i que faré a partir d´ara, sempre serà maco de recordar quan sigui un avi amb bastó i la memòria amb croses.

1 comentari:

Mirens ha dit...

Ostres!!Feia dies que no em passava pel blog.He vist els videos i m´he emocionat i tot!!!Per cert les teves passes sonen com el batec del cor:pum-pum,...pum-pum,...!!!
Per cert,felicitats pel nivell del teu català(de fet tots recordem el mossen de Cantoni i en Furnols).Al menys s´enten,..els dels meus fills ja va just!!!
petons
Mirens