19/5/08

EM PUC CONSIDERAR DOPAT???


Em vaig oblidar d´explicar un petit detall de la sortida de diumenge.
Realment em preocupa saber si es pot considerar doping el que em vaig prendre, tot i que juro que va ser involuntari.
Tot comença el dissabte al vespre quan decideixo netejar les dues botelles de mig litre que em van acompanyar durant tot el Sables, per portar-les el diumenge, ja que, tot i que netes, havien estat guardades en un calaix. Les omplo d´aigua i hi tiro unes gotetes de Fairy(el milagro antigrasa) i les deixo tota la nit.
El diumenge al matí, ben esclarides i cap a Queralbs.
Abans de començar a correr les omplo d´aigua i una mica d´Isostar i muntanya amunt. Amb el trot es barreja tot i d´una de les botelles comença a sortir una columna d´escuma com la de foto. Aquí comença el dilema:
Beure aigua amb Fairy, o no beure aigua amb Fairy, tats de kestion!!
Queda clar que després de gairebé 5 hores per la muntanya, no en va quedar ni una gota.

Alguns esportistes d´elit les hi foten amb els esteroides i altres merdes, els aficionats ens conformem amb el Fairy, i ara vull provar el Kalia oxiactioncrystalwithe, que m´han dit que és l´òstia...
Visca l´esport net.

2 comentaris:

MARTA ha dit...

Espero que això no sigui "acceptar el repte de Fairy"!! Per cert no ho probis amb cilltibang que es veu que és molt corrussiu

joan el peque ha dit...

a mi em van comentar que anava molt bé les pastilles calgonit via anal.