5/6/08

ULL AMB LA TRAMUNTANA!!!



No em refereixo al vent que bufa a l´Empordà. Em refereixo a l´Ultra Trail La Tramuntana que tindrà lloc la propera setmana (14-15 de juny).

Vaig fer el Sables i molt abans ja sols pensava en allò: feia entrenaments específics sobre sorra i a les hores de més calor, un mes abans vaig començar el bloc i li vaig guardar sempre un respecte molt gran (no por, sino respecte).
Ara vindrà La Tramuntana i sembla que no conti, no en parlo, no he fet un bloc específic i practicament cap entrada en aquest, i gairebé no he pogut entrenar per muntanya.

Doncs que consti que em fa molt i molt respecte(no por) ja que serà una prova molt i molt dura i per la qual no he entrenat practicament gens(al reves del Sables) i que em pot fotre una clatellada que em faci recordar que el fet d´haver sortit vencedor i eufòric d´una prova d´ultraresistència, no vol dir que sempre sigui així, ni molt menys.

Tinc molt clar que 86km de recorregut amb 9500m de desnivell acumulat, la major part per sobre de 2000m,i sortint a la 1 de la nit "no son Bambi"(frase amb copyright al Sables) i que m´he de mentalitzar que patiré de cames com mai, de son com mai i una mica de tot com mai, exceptuant la calor, que al Canigó, a Nuria o al Puigmal dubto que sigui com la del Sahara.

O sigui que a partir d´avui intentaré no deixar-la de costat i parlar-ne una mica més, al menys que entreni el cap.

L´entrenament del cos ja serà una altra cosa, ja que amb el temps que queda, voler forçar la màquina només seria esgotar-lo sense donar-li opció de recuperar-se.