28/12/08

SELECCIÓ CATALANA D´ULTRAFONS


Després de tants mesos a l´espera d´una resposta i d´haver de mantenir en secret un tema que em coia per dintre, finalment es pot fer oficial la constitució d´una secció d´ultrafons de les SELECCIONS ESPORTIVES CATALANES que lluitarà per fer-se un lloc, sempre i quant s´aprovi, a la nova disciplina que amb les sigles de l´anglès "All Speciall Olimpic Long Order Team", competirà com a esport de demostració als propers Jocs Olímpics del 2012.
Avui al vespre, coincidint amb la disputa del partit de futbol entre Catalunya i Colombia es donarà a coneixer la noticia públicament en un acte programat abans del partit, en que hi serà present el President de la Generalitat i les altes esferes de la política i l´esport del nostre país.
El que no es publicarà, encara, és la llista de pre-seleccionats, on de moment, i a l´espera de la seva confirmació oficial, hi seré present, cosa que m'omple d´orgull i satisfacció en aquestes festes tan assenyalades.

3 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

no serà cap innocentada oi ???


a la notícia doncs , una mica més de llum en alguns dels objectius personals que tenim la gent que estimem l'esport i estimem catalunya per sobre de tot.

UNA NACIÓ UNA SELECCIÓ !!!

SALUT !

Lo Búfal ha dit...

Jo llençaria la mateixa pregunta. Ojalà no sigui cap inocentada ja que aquesta selecció la porto dins el meu cor, me l'estimo molt. De ser veritat serà una gran enveja la que em provoquis ja que per a mi representar el meu país seria lo més gratificant que em podria passar esportivament parlant. Moltes felicitats, al final l'esforç i discreció hauran valgut la pena i podrem patir i il·lusionar.nos com els demés.
Salut i kms!

Jaume Tolosa ha dit...

Xavi, Búfal,disculpeu-me.
Si que era una inocentada, però amb tota la bona fe del món. Jo també voldria que fos veritat.