Aquest cop a la LIBYAN CHALLENGE 2009
Aquesta empresa empordanenca, de Celrà, com ja va demostrar quan li vaig proposar el Marathon des Sables, té una gran motivació per ser reconeguda ja no només con una empresa puntera, seriosa i responsable en el seu sector, el de les energies renovables, sino també en el sector humà, vinculant una part del seu pressupost a un projecte d´un home contra els seus propis límits, d´un esportista que creu en l´esport net, en el dret que té tothom a competir contra si mateix i contra la natura, superant obstacles tan diversos com la calor, els quilòmetres, la sorra, les hores d´esforç, la gana i la sed, les ganes de seure i dir prou...el mateix tipus de sacrificis que la vida ens demana dia a dia, els mateixos sacrificis que una empresa seriosa ha d´aplicar per satisfer els seus clients i la seva pròpia moral.
Aquest any, SOLGIRONÈS torna a confiar en això, en tot això que he esmentat.
El repte possiblement no és tant mediàtic com el Sables, però això és el de menys, ja que possiblement aquest cop el repte és més dur, més difícil, al cap i a la fi, és més repte.
Quina millor manera de començar a agrair el seu esforç i el seu suport, que lluïr la nova samarreta que m´he fet fer amb el seu logo, demà a la MARATÓ PER LA MARATÓ DE TV3, al centre de Girona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada