31/12/08

UNA MARATÓ PER SAN SILVESTRE

Sempre, o al menys ja fa uns quants anys, el dia 31 toca córrer la San Silvestre Manlleuenca. Aquest any tinc el sopar de cap d´any al Toc, a Barcelona, i per tant he hagut de canviar els plans, i he multiplicat per 10 el quilometratge i per molt, el temps empleat en fer-lo.
Com que havia de venir a la capital, doncs ja he vingut al matí i a les 11:40 sortia disfressat de corredor trans-saharià, és a dir, guarnit amb la motxilla de córrer el Sables i si no hi ha res de nou, la Libyan, plena de roba de recanvi i d´abric, menjar, aigua...doncs això, que sortia de l´Arc de Triomf i cap a la platja devant de les torres Mapfre. Aquí he començat el periple pseudo-saharià mirant de fer el màxim de km possibles sobre sorra direcció al Maresme, i així anar travessant platges, ports, vies de tren i tot el que se´m posava per devant he arribat al cap de 5 hores (incloent una parada a un Burger King a Cabrera de Mar a demanar una mega burguer i una coke per emportar) a l´estació de renfe de Caldes d´Estrac just quan el Gps marcava 42,200 km .
Era l´hora de plegar, arribava un tren i m´hi he enfilat brut i suat i de tornada a Arc de Triomf.

42,200, massa exacte per no aprofitar-ho. Ni més ni menys, aquest any la meva San Silvestre ha tingut un format de Marató...una miqueta peculiar.

Bon any 2009 a tots, farcit de km i d´èxits en tot el que us proposeu!!!

6 comentaris:

Luigi ha dit...

Carai, original, i per què no dir-ho? estrambòtic!

M'alegro que tornis a les kilometrades, sense por i sense dolor

robert mayoral ha dit...

quina canya d'entreno, no havia pensat l'opció aquesta de pujar cap amunt i retornar en tren...me l'apunto...BON ANY!

marti ha dit...

bon any desde les terres de l'ebre.si t'agrada entrenar en soldo baixa al delta de l'ebre,salut

JAUME TERES Y XESC TERES ha dit...

Bon Any Jaume, tu si que en saps has acabat fent la Sant Silvestre JTolosa42k, que aquest entrenos donguin el seu fruït a Libia.

Jaume T.

Jaume Tolosa ha dit...

Luigi, com a San silvestre si que es una mica estrambotica, si.
De km ja en torno a fer bastants, els ultims 4 dies 34-25-15-42, i exceptuant el de 42 a la sorra els altres han sigut amb força desnivell. De moment em trobo molt bé.
Robert, l´any passat preparant sables ja en vaig fer uns quants´d´entrenaments a la platja. No té res a veure amb les dunes, pero és un bon treball de força i poc agresiu per les articulacions. El dia que vulguis quedem i en fem una.
Marti, gracies per l´oferiment...però el delta em queda una miqueta lluny i vaig fotut de temps.

Jaume Teres, que t´he de dir a tu d´entrenaments i curses a la sorra...Ja m´aniria bé quedar i fer una sortideta amb tu i que m´expliquesis 4 coses.

Salut a tots

Lo Búfal ha dit...

No em deixes mai de sorprendre. Quan creus que ja ho has vist tot apareixeu un de vosaltres i em fa adonar lo lluny que estic per fer un Sabres (per exemple). M'agradaria estar més aprop de vosaltres per poder compartir alguna kilometrada, potser algún dia podriem fer una tiradeta, ojala`!
Salut i km's Jaume.