17/4/09

COSTA BRAVA XTREM RUNNING



Finalment i després de donar-hi moltes voltes m'he inscrit a la COSTA BRAVA XTREM RUNNING, una cursa que promet ser espectacular pel recorregut i meravellosa per l'ambient que s'hi viurà coneixent a molta gent de la que s'ha inscrit, i a la gent que ho organitza.
Amb 3 opcions de cursa, he estat fins a últim moment dubtant entre la versió Challenge, 100km repartits 20-40-40, o la versió Xtrem, 200 km repartits a lo bestia, 20-100-80.
M'he inscrit a la versió Challenge.
Em sento recuperat de la Libyan, però és tant recent que una altra matxacada així estic segur que m'aniria més malament que bé i em podria portar una lesió, i això és la última cosa que em faltaria ara. El seny finalment ha guanyat a les ganes i el cor, possiblement per primera vegada a la meva vida, i això demostra que amb l'edat aprenem a fer servir el cap, encara que no sempre!
A més, la Costa Brava és un bon lloc i un bon motiu per lluïr de nou la samarreta de SOLGIRONÈS. D'això se'n diu "jugar a casa".

2 comentaris:

Tronja ha dit...

Aquesta és per disfrutar-la!!Ha de ser wuapa, wuapa, wuapa!!! Si no fos perquè el 24 tinc reunions de feina a Amer, encara faria l'opció que tu ni et planteges...jejeje, ni que fos per disfrutar de la terra i el mar de casa i estirar una mica les cames de tanta esclala!!! A difrutar-la màquina-total-crack!!!

Jaume Tolosa ha dit...

Va Dani, No n´hi ha prous!!!! deixa't de reunions i vina a córrer!!!