11/6/09

DEMÀ, A LES 8, A MUNTANYA DE LLIBRES.


Recordo, per a qui li pugui interessar (si fa al cas,no dirà gaire a favor de la seva integritat mental) que demà divendres 12 de juny, a les 8 del vespre, a la llibreria de Vic Muntanya de Llibres, faré una miqueta de xerrada-explicada-passe de fotos i videos de la meva experiència a la passada edició de la Libyan Challenge, una prova de 200 km Nonstop per la zona de l'Akakus al desert de Libia.


No cal dir que hi esteu tots convidats i que em faria molta gràcia que vinguéssiu.


Si les previsions d'assistencia es desborden, ens plantejarem traslladar-nos al Palau Sant Jordi o al NouCamp. La direcció es reserva el dret de decidir-ho sobre la marxa.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola jaume. sóc el peke. m'agradaria poder venir però treballo. un altre dia quedem i m'ho expliques una miqueta. ara estic corrent bastant i algun dia podem quedar per córrer -però suau, que el teu ritme no crec que el pogui seguir. apali, una abraçada.

Jaume Tolosa ha dit...

Hola Joan, no pateixis que al juliol ho tornaré a fer als vespres a la fresca de juliol.
Per quedar per córrer, el dia que vulguis i no pateixis pel ritme que segur que anirem bé.
Salut