7/12/11

EL CALENDARI D'AMPANS

Ja fa temps que sóc AMIC D'AMPANS, i que corro amb el seu logo per fer-ho saber, i si vull fer-ho saber és senzillament perquè me'n sento orgullós. No sóc el més famós dels Amics d'Ampans, ni el més mediàtic, ni el més ràpid, ni el més guapo (tampoc el més lleig), però sé que els nanos d'Ampans em valoren pel que he fet i és una gran satisfacció quan m'hi deixo caure, per feina bastant sovint, i em reconeixen i saluden.

Se'ls pot ajudar de moltes maneres. Una pot ser comprant el calendari que han editat. En Guardiola ja el te...si, d'acord, al final he traït un dels principis d'aquest blog i he hagut de parlar d'alguna cosa relacionada amb el futbol, però m'ho perdono ja que és per una bona raó.
Ah, i també elaboren a la seva finca Urpina un vi boníssim...i no està renyit amb l'esport ni és doping...i està en venda... i jo ja me l'he demanat... i no us el deixaré tastar si no m'ho demaneu molt i molt be!

Pep Guardiola i el calendari d'Ampans



Així es va fer el calendari d'Ampans