4/5/14

EL GENOLL I LES BONES SENSACIONS

Fa dies que no escric res sobre el genoll. Concretament des del passat novembre. Els primers dies era per no haver trobat cap mena de millora en la meva recuperació, i per tant, sentia o pensava que tot i sortint a córrer regularment no tenia res a explicar. Tot igual? Que explico sense fer-me pesat, o més pesat del que ja em faig de normal? De fet, com que quan em varen fer la intervenció, el passat 9 de maig del 2013, l'empitjorament de sensacions va ser tan gran que no em permetia ni tan sols  poder caminar amb normalitat, quan abans podia (amb dolor però podia) fer una horeta o dues corrent, o més fins i tot si serrava una miqueta les dents, doncs el fet d'haver tornat a aconseguir fer això em suposava una millora important des del maig, si, però una millora zero si miràvem una miqueta, no gaire, més lluny en el temps.

I per tant, em sentia en una via morta, sense cap mena de diferència entre l'abans i l'ara. Com si el que em varen posar al genoll fos l'aigua amb sucre d'un nen quan es queixa de mal de panxa.

Ara, a quatre dies perquè faci un any que les cèl·lules mare estan treballant dins del meu genoll i a tres perquè em facin la primera ressonància amb mesura de cartílag des d'aleshores i que servirà per veure si de veritat això està funcionant o no, si que cal que expliqui que últimament han sigut espectaculars la millora de les sensacions. No sé si fa un mes o més, no en tinc ni idea, i és que precisament per això no ho sé, perquè de mica en mica he anat corrent i gairebé sense dolor. A vegades sense sentir el genoll en absolut. I d'això es tracta, de no sentir-lo, de córrer l'estona que sigui, amb la intensitat que sigui, i el desnivell que sigui i no sentir res. 

O res més que sentir-te bé.

I a partir de dimecres sabré si aquestes sensacions són només fruit de la meva voluntat de sentir que millora o estan basades en un fet científic i real i el meu cartílag s'està regenerant a poc a poc però sense aturador, posant-se a to perquè me'l pugui tornar a carregar corrent hores i hores. I més hores.