9/3/08

ENTRENAMENT A LA PLATJA


MDS 08 : FALTEN 18 DIES
Avui, com ja he anat fent regularment,tocava entrenament de sorra.
He aparcat el cotxe al costatde la fabrica d´Anis del Mono, a Badalona i xino xano fins a Vilassar. Calculo que hi hauran uns 14 o 15 km que fan un total d´una trentena de km de sorra i ciment al travessar els ports del Masnou i Premià.
Tot i que el recorregut ja l´havia fet, avui he "celebrat" el comiat dels entrenaments una mica durs posant 12.5 kg a la motxila.La sensació de quedar clavat a la sorra i en llocs que era més tova d´enfonsar-te és brutal. Com pesa la ditxosa motxileta.
Per una banda estic content ,però ,ja que tot i el pes ,he clavat el mateix temps que l´ultim dia (3 hores justes) però la sensació de cansament ha estat molt més present.Deu ser normal , ja que el meu cos porta molta canya ultimament, però tranquil, demà toca panxing.
Mentre corria m´he gravat una miqueta a mi mateix i ho penjaré com a video curt. La gent em mirava com una cosa rara tota l´estona, però quan em veien amb la camera als dits ,autoenfocant-me i parlant sol,llavors pla...
A la tornada he premiat el meu esforç amb la calçotada que organitzen al tennis Manlleu. Quin fart de menjar:calçots,xatonada,botifarra,cansalada,xai,mongetes seques,patates rosses, taronja,lioneses,tortell de nata, aigua vi i cava a dojo. Realment no sé si aquesta dieta és bona tant a prop del Sables, però una cosa així no es pot deixar escapar. Com enyoraré aquesta estona allà al mig del desert menjant liofilitzats i barretes energètiques.