23/3/08

MATERIAL


MDS 08 : FALTEN 4 DIES

Amb tot el material a punt, l´he estès a sobre un llit de matrimoni i he arribat a una conclusió:
TOT AIXÒ NO ENTRA A LA MOTXILA !!
A més a més m´estic fent unes fulles excell amb tot el material amb el seu pes i el menjar amb el pes i les calories, i ara m´adono que he de començar a prescindir de coses.
Ja era conscient de que primer començaria amb molta cosa i que hauria de treure quelcom, però no em pensava que em passés de llarg de tal manera. Al primer reconte , només de menjar ja porto 9 kg de pes i 26000 calories (14000 són obligatòries i 19000 són les que crec necessàries per un tio de la meva altura i gana ) o sigui que haurem de començar a buidar el rebost.
Amb el material vaig més centrat, ja que és més fàcil decidir que posar-se que decidir que menjar. La roba pot ser la mateixa per tots els dies sense problema, però passar gana fa por i seria abocar-se al fracàs segur, ja que no puc imaginar correr 80 km d´una tirada amb la panxa mig buida i patint per raccionar el que quedi, però portar 1 kg més del conte pot ser la diferència entre correr o no!!
Complicat , però tinc 4 dies per donar-li voltes.

En l´apartat esportiu, avui he fet Cantonigròs-Roda , ja que amb les nenes em anat a Cantonigròs a tocar neu, i he baixat corrent. 1 horeta de res però a la tarda m´ha començat a fer mal a l´ingle dreta ( fa mesos em van operar d´una hernia aquí mateix) i estic realment preocupat. Espero que no sigui res, ja que a 4 dies la tonteria més gran pot ser fatal.

1 comentari:

Anonymous ha dit...

Sens dubte que estas difrutan, ja que menjar, el que es diu menjar be, res de res, crec que alla al desert pensaras mes d'un cop amb el menjar casolá, aixo et donara anims per acabar la carrera be.
Disfruta i molta sort, la necesites.