27/3/08

ME´N VAIG!!!


MDS 08 : DIA 0

Ha arribat el dia de marxar, i per tant el dia 0 del comte enrera que portava, però encara queda un altra comte enrera fins diumenge que comença realment la prova.
Un cop allà, tindré la opció d´escriure un mail diari a un sol destinatari ( regles de l´organització) i que enviaré a la Júlia, la meva filla gran, i ella reenviarà a una llista de correu de familiars, amics , patrocinadors i medis de comunicació que en un moment o altra s´han interessat per la meva particular aventura. Aquest mail, on hi haurà una petita crònica del dia també el penjarà al blog , així doncs, allarguem una mica la vida d´aquest fins a la tornada del viatge.
Molts m´heu desitjat molta sort, tingueu clar que us agafo la paraula i intentaré endur-me´la tota. Em farà falta ja que tot i que estic en un núvol i no sé si sóc del tot conscient del que m´espera, el que si que tinc clar és que la sort és un factor molt important en totes les coses de la vida, i jo , per sort , en tinc molta. Que duri.
Repeteixo , sense voler ser pesat:
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM I FINS MOLT AVIAT!!!!

5 comentaris:

V. i. R ha dit...

Ostres Jaume, encara has tingut temps de fer l'escrit poc abans de la marxa tant desitjada per tú, nomes pensem, desitgem i preguem perque tot et vaigi bé, i el dia 7 ens poguem veure abraçarnos i anar-ho a celebrar tots junts.
Molta sort.....
Molts petons, emporta'tels, no pesen.
ia

Anonymous ha dit...

Hola,

estic llegint molt sobre la marathon des sables aquesrs dies i un dia m'agradaria fer-la. M'ha fet gràcia perque a la vanguardia hi ha un blog sobre la carrera i crec que fa referencia a una cosa que he lleghit a aquest blog. Sobre l'acudit que explicaves l'altre dia de que no paraves de parlar de la carrea! Es refereix a això, no?
molta sort pel desert i informeu, qu els que ens quedem aqui volem saber com va!!!!
salut!
uri

Anonymous ha dit...

Hola Jaume :
Avui 29 a l'hora de dinar s'ha parlat de la marató i evidentment he pensat amb tu.
Gaudeix molt.Anims.No t'escaparàs de pagar-me un dinar a la tornada i explicar-m'ho tot.
Endavant
Toni,del ferro.

Jordi ha dit...

Ei Jaume

Cada dia més a prop!!! Com van els nervis? Suposo que això deu ser preciós. Ja ens ho aniràs explicant
Cuida't molt, corre tant com puguis i disfruta-ho moltissim.

Una abraçada
Jordi

carme ha dit...

Hola, Jaume:
soc la Carme Oller de Torelló, la dona d'en JOan COmas el cantant de la Venus i la cosina d'en Fernando i en Ventura i en Jaume.
Bé, tens un blog collonut, he plorat i tot. Estic segura que tu i el teu equip us en sortireu bé.
BOna sort.
Tota la família seguirem el teu blog dia a dia.
Petons des de Torelló
Carme Oller