26/3/08

ARA SI QUE S´ACABA

MDS 08 : FALTA 1 DIA.

Primer de tot , vull agrair tots els comentaris que molts heu deixat al blog, però us agrairia que els firméssiu, ja que per més que barrino no aconsegueixo identificar-vos, i realment m´agradaria poder-ho fer. De totes maneres MOLTES GRACIES!!!.
També vull agrair a tots els que m´heu enviat missatges de mòbil i que no he pogut contestar ja que puc dir orgullosament que són molts i tinc molt poc temps per enllestir-ho tot, i com no als que m´heu trucat per telèfon , a vosaltres però, ja us ho he pogut agrair.
També dono gràcies a tots els que em telefonareu demà, als que llegiu el bloc com si d´un "Gran Hermano" es tractés ( hi ha qui´m´ha dit que és la sensació que té, al poder-se ficar una miqueta a la meva vida diaria ) i en general a tot el món, i així no em deixo a ningú.

Dit això, anem al que realment interessa i és el que ha passat avui en relació ala cursa.
A les 7 del matí cap a FISIOSONA a fer massatge de descàrrega de cames i de correcció postural i relaxació de tot el cos en general. En Marc sap molt bé el que es fa, i a més fa tants anys que em porta ( puc presumir de ser dels primers clients que va tenir, abans i tot de tenir consulta) que sap perfectament de què pateixo i com corregir-ho.
La resta del dia completament al contrari del relax. Un estrés brutal per enllestir la feina com més millor ja que estaré 10 dies pràcticament incomunicat. He plegat a quarts de 10 del vespre i ha quedat com ha quedat, però sé que Carrosseries Tolosa queda en boníssimes mans.

En l´apartat mediàtic, ahir em van entrevistar a Ràdio Manlleu, i avui a El 9nou. A aquest ritme al final seré més famós que en Paquirrín.

1 comentari:

Anonymous ha dit...

Moltissima sort.............
Preparet a esplicar fil per randa tot el que t'anira pasan.
t'esperem