7/3/08

RODA DE TER



MDS 2008:FALTEN 20 DIES


El titol no és només per reivindicar el meu poble,també vull dir que a l´edició d´aquest més de la revista Roda de Ter, la Montse Verdaguer publica una entrevista que em va fer amb motiu de la meva participació al Sables.

Si tots tenim dret a 15 minuts de fama,aquests podrien ser els meus.


Pel que fa a l´entrenament,avui com acostumo a fer els divendres,sessió doble. Una Bona matxacada corrent i després 1000m de piscina per relaxar les cames.


He de començar a anar per feina comprant tot el que em falta per marxar.Demà a la tarda aniré per solucionar el tema del serigrafiat de publi a la samarreta i els pantalons . He de fer-hi cabre tant logo que semblaré en Meca, però la pela és la pela,i aquesta cursa en val molta.


Aquesta setmana vaig llegir un reportatge al diari sobre en Serge Girard,que vol fer la volta al mon corrent. Si mai em toca una primitiva jo també em dedicaré a això. Un altra dia us explicaré que penso i que fan aquest boig d´en Girard i d´en Dean Karnazes, realment llegint les seves experiencies et sotmets a un risc brutal de dues coses completament contraposades: o no corres mai més a la vida o et deleixes per fer el que fan ells i et poses a correr cada dia més km i tens la sensació de que encara en vols més.

1 comentari:

Anonymous ha dit...

Molts rodencs estarem amb tú
Sort