3/4/08

MDS 08: ETAPA 4: 75.45 km


ETAPA 4: 75.45 km
Bona nit, he acabat fa 2 hores la NONSTOP de 75.45km. Estic reventat ja que ha estat durissima, mes muntanyes i mes altes que ahir, km i km de sorra tova, a les 2h, 48° al sol i a mes el ritme que he portat crec que ha estat molt alt. Nomes he tingut un problema: al migdia, que tenia gana, he menjat 4 barretes de cop, que m'han fet un tap a l'estomac que no podia ni caminar, marejat i amb mal estar pero quan m'ha passat he tornat a anar be i he quedat molt bé a la classificació: el 48.Penseu que quan no podia, pensava en vosaltres i en els mails que m'envieu, i en que sabia que esperaveu que ho fes be i em feia tirar endevant, m'ha ajudat molt. He fet videos i fotos que flipareu. És brutal. Ara vaig a dormir que estic baldat, hem fan mal parts del cos que no sabia ni que existien, pero demà es el dia de descans, que ens vindra de perles. Molts petons i abraçades.
El Jaume més supercampio du monde.

11 comentaris:

V i R ha dit...

Es normal que estiguis tan euforic,dons has quedat amb mol bon lloc, nosaltres tots estem molt contents i mes al sapiguer que estas tant bé.Que continui la ratxa fin al final.Esperem el dilluns encara amb mes ganes per veuret.
Petons ben forts

Anonymous ha dit...

Jaume! Jaume! Txapelduna!

Ya has pasado la prueba mas dura y has quedado el 48!!! Que disfrutes de tu dia de descanso, que te lo has ganado!!!. Animo y un beso muy fuerte desde Donosti. Jesus-Itzi-Iñigo

Anonymous ha dit...

Hola Jaume:
Soc la Kris... si si la de Madrid, nene me tienes siguiendote todos los dias y me tienes completamente entregada,,, quin ous nen!!!!!!!!!!!, bueno espero que sigas haciendo proezas como esta... porque entiendo que despues de esta los medio maratones para ti seran pan comido... jajaja. Bueno rey que te sigo y estare atenta a todos los resultados y a tu blog.
Petons a la familia: marta, julia y Joana.

kris

Anonymous ha dit...

Ets un megacrac Jaume. Ànims que ja ho tens al sac

Molts de records de la Carme i en Pere de Manlleu

Anonymous ha dit...

Ei campio!!

Encara no sabia que tenies aquest blog! He anat seguint tots aquets dies la pagina del darbaroud i en serio que em fas venir unes ganes de posar-me les bambes i anar a correr que és massa! vaig començar a fer curses de 10 Km gràcies a la teva motivació i ara encara que ho vegi molt lluny ja començo a pensar a acompanyar-te algun any al Sables!

Bé ja et queda poc, que tinguis tota la sort del món. Acaba de disfrutar-ho! ÀNIMS!!!!

Laia i Vili

joan el peque ha dit...

renoi tio, el 60 de la classificació general. descansa molt i agafa forçes.

Anonymous ha dit...

ets un crac !!!!!

Mirens

Anonymous ha dit...

Ep tampoc cal que pujem al podi a la primera! Ara ja et més que un home 100! Què se sent? Mega-famós a tots els mitjans, un munt de gent llegint el blog i deixan-te missatges, la Júlia que ho té tot memoritzat i canta la classificació en un moment...Per tu és una gran experiència, difruta-la molt,que el pitjor ja ha passat!
Als 40 t'has convertit en el meu ídol!!!!

Ànims Tolo gran!!!!

Joan ha dit...

Enhorabona per aquests dies tant durs. Ja res et pot aturar, endavant! Ets un rodenc de cap a peus, un lluitador, un amant de la vida i de la seva família.

Una empenta des de torelló d'en Joan Comas i la Carme Oller, la Marina, l'Ona i en Pol ah i també dels meus pares i la meva germana.

m.merce ha dit...

hola jaume!!!!

segueixo la marato i ets un crack.
en vaig asabentar de que feies aquesta prova i en va fer molta il-lusio que la fessis i el teu block tambe l'he repasat i esta molt be.
estic molt ilusionada de que un meu casi vei estigui fent aquesta marato i et dono molt anims i segueix endavant jaume i molt records a la teva familia,


et desitjo molta sort!!!

depart de m.merce serrabassa de Masias de Roda.

Romà ha dit...

Hola, Jaume, sóc en Romà el germà del Nil,

felicitats pel resultat, l´Eli m´ha passat l´adreça del bloc i he quedat al.lucinat

només vull afegir-me al munt de gent que et dóna ànims

una abraçada en nom meu i de tota la colla de "fangues"

sort per a les etapes que et queden