5/4/08

MDS 08: ETAPA 5: 42.195m


Hola ! Ara si que quasi podem dir que tenim el Sables al pot. Ara fa una mica he acabat l'etapa marato del sables i m'ha anat de conya. Em trobo fortíssim, he començat a apretar i no acabava la força, he anat passant gent i gent i encara podia més, era una sensació brutal de poder. Al final he acabat en 4.10 h i al lloc 34 de l'etapa d'avui i m'he posat el 57 de la general. Estic en un núvol, i no m'ho acabo de creure pero aquí estic. L' etapa en si no era complicada de desnivell però amb bastanta sorra tova que dificulta el córrer, i sobretot molta calor, avui era una calor extrema o almenys m'ho semblava a mi. Demà, última etapa de 17.5 km i cap a l'hotel a dutxar-nos i a veure una cerveseta fresqueta, pero sobretot la dutxa, perquè portem una crosta a sobre de 6 dies de crema solar i sorra que es per veure-ho, semblo una croqueta humana, i la pudor deu ser increible pero com que anem tots igual de bruts no es nota. Bé, fins aviat que aixo ja s'acaba.
El Jaume croqueta.


9 comentaris:

V. i R. ha dit...

Ostres Jaume, ja imaginem com deus anar per fora,
ex.., per dintre ho hem anat comprovan amb els teus escrits i fins que passis per la duxa seran "polos opuestos", molta sort amb la de 17,5 km. Estem tots molt contents de veuret tant emocionat,satisfet,il.lusionat, es a dir fet un flam.

Fortes abraçades de tots nosaltres.

Anonymous ha dit...

Jaume:
Molt bé, segur que ni tú et creies poder acabar amb tant bon lloc, amb una Maratho tant dura, felicitats,
57 vegades,
felicitats.

Anonymous ha dit...

Felicitats Jaume!
Enorabona pel resultat, desitgem que tonnis el més aviat possible i en plenes condicions i, esclar, dutxat.
Vinga Kuidat molt.
Petons i Abraçades
Mª Carme, Alfons i Jaume (el que es diu així per tu)

Anonymous ha dit...

ets un crack, moltes felicitats. aina i nara

Anonymous ha dit...

ei Jaume!!
Hem anat seguint una mica el teu blog i la veritat és que ens ha emocionat molt tot, tant el que expliques com els resultats que estas aconseguint. A en Santi gairebé li cauen les llagrimes!!
Ja sabem que només et queda un dia, però tot i això et donem ànims perquè ho aconsegueixis! Estàs fet un toro bravo!!
Santi vallejo i judit portet

Anonymous ha dit...

endevant Jaume ets el millor molts anims desde "CAN ROSANAS"
Assumpta,Montse i Margarita

Anonymous ha dit...

Molt be Jaume ets una autentica makina, has anat de menys a mes i estas fent una carrera bestial. T'he seguit en tota la carrera i jo la veritat no m'esparaba que estiguesis entres les 100 primeres makines, ha estat una autentica i bona sorpresa. Moltes felicitats, desde Vilanova

Ignasi

Anonymous ha dit...

Que guai Jaume.
Des de Roda et volem felicitat, i si et cal, que crec que no, donar-te força per que segueixis amb aquesta energia.

Vinga que ja ho tens coll avall.

Jesús Majem ha dit...

Vaig dormir a la Haima 9 tot just al costat d'en Jaume i us puc dir que a part de ser un crack com a corredor, ha estat un company excel.lent que m'ha ajudat a superar els pitjors moments de la cursa.

Moltes felicitats tio, t'ho mereixes. Ets molt gran !!!

Ens veiem en properes ocasions qui sap a quins racons d'aquest fascinant mon.

Una abraçada del teu amic per sempre.

Jesús Majem (Dorsal 588)