7/6/08

MDS 08, clip previ

Una petita mostra del meu Marathon des Sables 08.
Es tracta d´una superposició d´imatges a sobre del video de la sortida de la 1ª etapa. Un dia que havia somniat moltes vegades(tantes com l´arribada) i que considero un dels dies més emotius i emocionants de la meva vida.
Dura poc més de 3 minuts, però m´ha portat moltes hores de feina ( basicament per que no tinc ni idea de fer anar aquests programes d´edició de video), per tant us agrairia que em deixesiu un comentari de que us ha semblat (és el petit preu a pagar per la descàrrega)
Si no us ha agradat, no està prohibit dir mentides...
Disfruteu-lo i qui sap si servirà per animar a algú a participar-hi
NOTA: l´he hagut d´abaixar molt de qualitat per fer-lo entrar al bloc. Intentaré posar-lo al "You tube" amb més resolució, però ahir no vaig poder. Ja posaré un link directe des d´aquí mateix.



1 comentari:

Anonymous ha dit...

quines imatges, llastima que com dius la qualitat no sigui la millor. esperarem que ho posis al you tube.