8/6/08

CURSA DE CANTONIGROS, MEMORIAL RAMON OLIU

sortida de la cursa FOTO: MAITE CORREDORS.CAT Com qui no vol la cosa, ahir al vespre em truca en Ramon per quedar per anar a còrrer avui al matí.

Que si fem una hora, que si dues, que si podriem anar a Cantonigròs que fan una cursa de 10km, que si després podriem baixar corrent... i ja la tenim liada, no n´hi ha prou amb la cursa, que després em de baixar fins a casa corrent, "estan bojos aquests romans" deia l´Obelix, jo ho canviaria per "aquests Ramons".

Decidim pujar amb un cotxe i després pujar a buscar-lo amb un altra, però de casualitat, mirant els inscrits per internet, veig Jesus Majem, el meu company de Haima al Sables. El trucu i, després de dir-li que no té perdó per no haver-me dit que venia, i de dir-me que en realitat no vindrà, que li fa pal, acaba canviant d´idea i que si que vindrà, i que ens puja ell.


Resumint, una cursa de 10km de les que m´agraden, poca gent, organitzada amb el cor ( obra del Pucurull i amb l´Eudal Roca al costat), gratuita, per uns paissatges magnifics i voltat d´amics i coneguts, i a més a més un dia assolellat com feia dies que no teniem. Un 10 en tots els aspectes.

I despres, com era el tracte, amb en Ramon cap a Roda. Un bon entrenament de cara a la Tramuntana, si no fos perquè corrien veus de que l´han anulada per la neu que hi ha a les muntanyes. A veure si ens ho confirmen.

1 comentari:

MARTA ha dit...

Jo estava per Rupit, de colònies familiars, jaja, i si esteu bojos aquests corredors!!!