26/9/08

LA FOTO MALEïDA


Fa uns dies, en un comentari d´una entrada d´aquest bloc, un company de Sables conegut en el món atlètic com a Piltrafas, comentava que el sol de Ouarzazate ens devia haver fet mal al cap.

Ha de ser cert, ja que els 4 que apareixem a aquesta foto que ha estat portada de la web oficial del Sables des que es va acabar la cursa , hem acabat caient a diferents proves ultra cada una més dura, tot i ser totes diferents.

  • El segon de l´esquerra, Jorge Aubeso, porta un munt d´edicions del Sables lluitant moltes vegades per estar davant i ha aconseguit més d´un podi en etapes i en la general (sense anar més lluny, aquest any 5è, tot i haver tingut problemes físics.
  • El de la dreta, jo, després del Sables, doncs ja sabeu: Libyan Challenge, 190 km Non-stop.
  • El del meu costat, Juanma Medina "Piltrafas" està preparant el Camino de Santiago de Roncesvalles a Santiago en 12 dies, casi na! La tonteria surt a més de 60 km diaris. L´anirem seguint, sens dubte.
  • El de l´esquerra , Javier Subias, però, s´endú la palma . S´ha inscrit a la YUKON ARTIC ULTRA, una prova Non-stop de 300 milles (450 km) en 8 dies per Alaska i el Canadà, estirant un trineu amb tot el material que necessita i al febrer, el mes més fred de l´hivern a aquella zona, que sol tenir temperatures de fins a -30ºC o menys. Amb més calma ja us en faré 5 cèntims de com li va tot.
A més el que si vull remarcar és la categoria humana de tots els que m´acompanyen a la foto. 3 persones de les que realment val la pena ser amic.

2 comentaris:

MARTA ha dit...

Procuraré no sortir en cap foto teva, no fos cas que m'agafés la "tonteria" i apratés a córrer!

Jaume Tolosa ha dit...

Hola Marta,
Jo crec que,tot i que deuen tenir bastants anys, surts en alguna foto meva a les escales del cole. Ull doncs, que no t´agafi cap tonteria d´aquestes meves.