20/10/08

1ª SETMANA DE CÀRREGA

Tot i ser un bloc al voltant dels meus km, poques vegades explico els entrenaments.

No us penseu ni per un sol moment, però, que no entreno. Jo no sóc ni molt menys d´aquells superdotats del running que no entrenen mai i fan uns temps espectaculars en les proves més dispars, siguin llargues, curtes, amb o sense desnivell, és igual com sigui la cursa, ells no entrenen mai.

No. Jo si que entreno. I si no entreno més és perquè no tinc més temps o el meu cos no ho assimilaria, depèn del dia.

Suposo que no li veuria la gracia a explicar setmana rera setmana si surto de casa i faig la volta al Sanglas Vell, o vaig cap a Serrabou, L´Esquirol, Bellmunt, Munts amunt, cingleres avall etc. Al cap i a la fi tothom acaba entrenant més o menys sempre pels mateixos llocs amb lleugeres variacions, i aquestes sortides es mouen sempre entre l´hora i poc més. Així doncs em limitaré a anar-ho deixant de tant en tant, o quan la ruta o el quilometratge tinguin un alicient especial

Així doncs, aquesta setmana té de particular que ja es pot considerar com a primera setmana de càrrega del cicle de 19 setmanes que falten per marxar cap a Líbia, i es pot resumir de la seguent manera (tenint en comte que dilluns vaig reposar després de la Mitja de Roda i del refredat que portava):

  • 1 sessió de fisio per descarregar les cames
  • 1 sessió de piscina de 45 minuts (entre nedar i aquarunning)

  • 1 sessio de gimnàs de 90 minuts

  • 2 sessions de córrer entre setmana (15/17km)

  • 1 pallissa el dissabte de 45 km que em va deixar KO pel diumenge.
I es que dissabte a la 1 del migdia ( al matí toca treballar), erem en Ramon i jo a El Brull, a dintre el seu cotxe a punt per pujar al Matagalls i caient una d´aigua a fora que ens feia rumiar si sortir o no, ja que no haviem previst pluja i no anavem massa ben equipats. Al final, que coi, si em vingut a córrer, correrem plogui o no. Sortim i muntanya amunt cap al Matagalls. Ben molls i enfredurats, i sense haver arribat a dalt per l´espessa boira, arribem al cotxe de nou al cap d´1:39. I a partir d´aquí "sitevisto no macuerdo", ell cotxe i jo GR2 cap a Seva, Puiglagulla, St. Julià, Calldetenes i Roda.


Total 45 km en 4:49. Però tantes hores moll com un anec ( i que encara devien quedar rastres del gripàs) em varen tenir Ko el que quedava de dissabte ( dinava a les 6 del vespre) i tot el diumenge.

Avui estic molt millor. Acabo d´arribar de fer una tiradeta suau de 8 km.

Ei, que a mi em van dir que els refredats s´havien de suar!!

Aquests però, ja pertanyen a la 2ª setmana de càrrega de les 18 que falten per marxar.

1 comentari:

MARTA ha dit...

No res greu!!! Època de canvis....i (això que a mi m'agraden els canvis), i sort que tot passa. Com passaran les 18 setmanes de càrrega. Riu-te'n de les penitències!!!