23/10/08

BLOC DE JAVIER SUBIAS-YUKON ARCTIC ULTRA

Des que vaig rebre un mail del meu company de Sables Javier Subias, de Barbastro (Huesca), on em deia que s´havia inscrit a la YUKON ARCTIC ULTRA, vaig començar a preparar un post amb més dades d´aquesta prova-bestiesa, i més quan em vaig enterar que s´hi havia afegit el també company de sorra i català Salvador Ribot de Sta. Cristina d´Aro.

Bé, tota la feina feta ja no cal publicar-la.

Que millor que accedir directament al bloc que, tal com diu el mail que m´ha enviat avui mateix, ha nascut basicament per cobrir tot el recorregut que el portarà d´avui fins al febrer del 2009 a preparar-se per viure una experiència brutal en un dels llocs més freds del planeta i en unes condicions dificils de visualitzar mentalment sense ser-hi present.

Crec que és una de les proves més bésties del món, no tant pels km sinó per les condicions climàtiques. Des d´aquí els desitjo tota la sort i tot el seny del món.

AQUÍ TENIU EL LINK AL SEU BLOC.

Apart de que quedarà a la llista de blocs a perpetuitat i que l´anirem seguint dia a dia.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Deunidó !
Hem guardo el link, el penso seguir d'aprop.
Merci