21/3/09

LIBYAN CHALLENGE, TV3

Mica en mica vaig fent progressos tecnològics i mediàtics.

Tecnològics per el que m'ha costat de poder editar el video que vaig grabar directament de la tele, i després transformar-lo en un format que pugui llegir el video del bloc. Degut a les meves mancances en aquest sector, que dia a dia vaig superant, m'ha portat això gairebé les mateixes hores que la cursa, i he canviat el mal de peus pel mal de dits de les mans ( la sort és que basicament escric només amb 2 dels 10 de que disposo. Aquests canviaràn l'ungla, però encara me'n puc mossegar 8 més).

Mediàtics, doncs perquè sempre agrada poder ensenyar que un medi com TV3, i un programa com el TN, hagin considerat noticia la meva participació a la Libyan Challenge.

El que si que tinc molt clar, i cada cop més, és que les empreses i les institucions les fan les persones. Moltes vegades, aquestes es queden a l'ombra de la seva feina, i tot i que ja vaig publicar fins a quin nivell de professionalitat havia estat la seva feina i dedicació cap a mi i el meu projecte, també vull que la seva tasca tingui cara, que surtin un moment de darrera el micro i la càmera i prenguin un petit protagonisme dins del meu petit bloc.

foto: Adrià Costa (bloc)

Moltes gràcies de nou i per tot a la Montse Núñez i l'Antoni Moreno, periodistes i responsables de TV3 a la Catalunya central.

Aquí el reportatge que es va emetre el 20 de febrer.


2 comentaris:

Ignasi Maraton ha dit...

Hola Jaume, estic amb tu en que el reportatge que et van fer estaba prou be i desde aqui els felicito per la feina ben feta pero ja que has tret el tema de TV3 al blog,jo en aquest punt tinc que fer una petita i humil critica, perque tv3, la que diuen que es "la nostra" o "la teva", no va estar a l'altura de les circumstancies. Els dies de la cursa o els dies posteriors jo vaig estar atent als telenoticies i al canal 3/24 i no vaig sentir ni una sola menció ni de la cursa, que ja es un fet remarcable ni de que un catala havia quedat sise a la clasificació final que encara ho es mes.
El mes trist de tot es que si la noticia fos de futbol, que el tenim fins a la sopa o el participant de la cursa tingues un passat futbolistic blaugrana (Barça) segur que llavors si que s'haguessin fet reso. Es una pena pero es real

Jaume Tolosa ha dit...

Hola Ignasi, suposo que una mica de raó si que la tens, però ja estic content per haver pogut mossegar una miqueta de temps al futbol, encara que només fos una miqueta.
Em consta que la Montse i l'Antoni van haver de lluitar per poder incloure la noticia en un TN( fixa't a més, que no va sortir a la secció d'esports sino com a noticia de comarques),dos cops potser seria massa.
De fet, al post valoro la feina feta per dos professionals, no vull entrar a valorar si el resultat que vaig obtenir a la Libyan es mereixia una mica més de ressó o no.
Gracies però, pel fet de que tu pensis que si!!