27/3/09

SER13GIO, CELSIUS SUPERAT

A la Libyan Challenge vaig tenir l'honor de compartir cabanya, taula, pernil, cursa i moltes hores amb Sergio Fernandez, més conegut al món de l'ultrafons i dels blogs per Ser13gio.
Tal com ja vaig dir fa uns dies, tres setmanes després, ell havia de participar en una prova a les antipodes de l'altra, climàticament parlant, la Rock&Ice Ultra.

Aquest projecte de dues curses tant diferents les va englobar dins el nom de Celsius.

Doncs bé, avui ha acabat la segona de les curses, superant el cansament físic i psíquic que ha acumulat i les molèsties que ha arrossegat tots aquests últims temps.

La meva enhorabona i la meva admiració!!

També la meva felicitació a Antonio De la Rosa, que participava a la cursa en versió esquí.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jaume surt un article al periodico del diumenge sobre en Javier Subias. Una abraçada. peke