3/10/10

XXVII MITJA MARATÓ DE RODA

El proper diumenge 10 d'octubre es correrà la XXVII Mitja Marató de Roda de Ter.

Ferran Sarri i Melcior Mauri "mano a mano"
És l'única cursa que cada any repeteixo i que només em permeto el luxe de perdre'm en cas de lesió. És la cursa de casa i per mantenir-la no només cal l'esforç dels organitzadors i col·laboradors, també cal que els corredors ens hi apuntem. Sobretot els de casa.

Aquest any me la saltaré i no per lesió. Em sap greu i és cert que quan em vaig inscriure a la Jungle no vaig adonar-me que les dates coincidien. Evidentment, suposo que m'hi hauria inscrit igualment ja que tenia aquesta cursa entre cella i cella i a tossut no hi ha qui em guanyi. El cas, però, és que aquest any me la perdré. Amb el canvi horari, jo calculo que jo començaré la primera etapa de la Jungle Marathon quan a Roda s'estiguin entregant els premis o sortejant els regals...a qui li tocarà aquest any el viatge? A mi no, es clar. De fet a mi no em tocaria ni que hi fos...si hi participés la meva mare se l'enduria ella cada any, segur!

Aquest any doncs, em limitaré a ser-hi d'esperit.

Molta sort a en Gregori i tot l'equip organitzador: Feu molt bona feina.
Molta sort a tots els amics que la correreu: Va, que el 21 és poc després del Bac...
Molta sort a en Tomàs Molina: Dóna'ls-hi un dia frescot però amb un bon solet.