18/12/10

TOT GIRA A CATALUNYA RÀDIO.

 Després del totxo que he escrit sobre la meva experiència a la Jungle Marathon i que m'ha suposat més hores davant l'ordenador que no pas en cursa (no es que sigui ràpid corrent, sóc lent escrivint) començo a passar llista a les aparicions als medis sobre aquesta cursa. Per no carregar d'entrades el bloc obro una pàgina, hi haurà una pestanya a dalt, on publicaré tot el que pugui recopilar de les aparicions als medis relacionats amb aquesta o altres curses. Al bloc, però, hi continuaré penjant de tant en tant alguna de les entrevistes que per un motiu o altra "pesin" una miqueta.
Començo amb una entrevista que em varen fer a Catalunya ràdio, al "Tot Gira". Encara des del Brasil vaig rebre un missatge de l'Isaac Vilalta, coordinador del programa, on em convidava a prendre-hi part. Qui li diu que no? Emissora gran i programa 100% d'esports. Qui diu que no? 
L'entrevista va desprendre bon rotllo des del primer moment, el mateix que es respirava dins la redacció i l'estudi de l'emissora. Molt emotiu l'ambient que es vivia per la jubilació del Martí Trilla, el "torturaven" constantment amb petites sorpreses de comiat que no feien més que fer-li omplir els ulls de llàgrimes, com l'entrada a mitja entrevista d'una cunya on el seu fill parlava d'ell.     
Deixo els crèdits del programa. Moltes gràcies a tots, vaig passar una gran tarda!
Edició i presentació: Marc Negre 
Coordinació: Isaac Vilalta
Redacció: Xevi Soler, Ernest Macià, Francesc Garriga, Xavier Palau, Damià Aguilar, Oriol Rodríguez, Josep Maria Batllori, Rosa Gordillo i Martí Trilla, amb el suport de tota la redacció del departament d'Esports
Producció: Elisabeth Espuny i Ricard Isidro 
Tècnica de directe: Matilde Seoane
Servei d'oients: Laia Claret
Internet: Lluca Rullan