13/6/11

HA TORNAT A SORTIR EL SOL

Calor, si. Ja comença a fer calor. Aquest matí m'he socarrimat el front a la platja de Castelldefels i tot dinant, a l'ombra, la samarreta abrigava massa. Si, ja comença a fer calor però encara s'aguanta.

De cop i volta el cel s'ha enfosquit com si ja s'acabés el dia. Són les 5 de la tarda i poc més i sembla de nit. La veritat és que ja no fa tanta calor.

Estic a fora el jardí, sota el porxo,  fent el xafarder pel feisbuc i ha començat a ploure. De cop i volta el cel ha caigut sobre tot el meu petit país en forma d'aigua i pedra. El meu voltant s'ha col·lapsat incapaç d'admetre tant de material en tan poca estona. Ja no fa tanta calor. El termòmetre ha baixat a 15ºC.

He anat a dins a buscar un jersei i m'he canviat la calça curta per un xandall. També m'he calçat.

El cel continua descarregant litres i litres i ja no fa gens de calor...

Per curiositat he mirat la temperatura a hores d'ara a la "Turpin Basin" la zona de Xina on diuen que hauré de córrer 250 km just d'aquí a 14 dies. 42º C.

No està gens malament per l'hora que és, tot i que no tinc ni idea de quina hora és allà ara mateix. Suposo també, que d'aquí a 15 dies encara apretarà més la calor. Ens han dit que passarem de 50ºC. No està gens malament tampoc.

42ºC. El contrast em fa venir un calfred.

Per sort ha deixat de ploure. El terra és completament blanc de la pedra, però ha tornat a sortir el sol. No fa fred, tampoc fa calor.

Però ha tornat a sortir el sol.