12/6/11

HIDROHIBRID EM FA COSTAT AL GOBI

És curiós que a vegades descobreixes coses que no sabies de la manera més insospitada, i el descobriment d'HidroHibrid ha estat una d'elles. Com pot ser que estiguem contaminant tant el planeta i consumint tants litres innecessaris de petroli quan hi ha un sistema que incorporat a qualsevol motor redueix increïblement tant una cosa com l'altra?

Si de veritat us interessa, doneu un cop d'ull a la web d'HidroHibrid i valoreu-ho vosaltres mateixos. Les xifres canten: Fins a un 20% d'estalvi de combustible i 0% d'emissions de CO.




Doncs, tot i que el meu esport ja no contamina (exceptuant els trasllats...), potser per això l'associació pren més pes, i finalment hem arribat a un acord per què HidroHibrid estigui al meu costat en aquesta edició de la GOBI MARCH, que està ja tant i tant a prop.

Vull agrair també a SOLGIRONÈS el recolzament que m'ha donat durant tants anys, i que sé que em continuarà donant fent que no desaparegui completament de la meva vida d'esportista ni tant sols en aquest any en que ballem per separat. Mai seran incompatibles una empresa dedicada a l'energia solar i una que intenta que contaminem menys.
Moltes gràcies a totes dues.