17/9/12

XERRADA BTT CASES NOVES (CAT)

Aquest cop la xerrada va ser molt a prop de casa i en motiu de la presentació de les 2 hores de resistència per parelles que organitza el Club BTT Cases Noves i que es celebrarà el proper dissabte dia 22 a les 5 de la tarda al circuit que habilitaran al voltant del camp de futbol del Masies, punt central de la cursa.

Fa mesos que no competeixo, molts, i veient les imatges de l'edició de l'any passat em vaig "mig escalfar". En agraïment a la meva participació en la presentació em varen convidar a participar-hi en versió individual. No se si hi aniré, crec que el ritme que es portarà en una competició de només 2 hores i on els altres equips es faran relleus serà infernal, molt més del que últimament estic acostumat i del que potser realment tinc ganes... a més, dissabte 22... just després del dinar de família de Festa Major!

Ho veig molt difícil, però mai descarto res.