25/3/08

9957 grams




MDS 08 : FALTEN 2 DIES

Que fuerte que fuerte!!!! només 2 dies. La sensació és inexplicable, per tant no l´explicaré. Només intentaré pensar en que puc sentir demà o demà passat o l´altra que sigui més intens que ara. Els nervis , tot i que els controlo bastant, són aquí i els transpiro.
Ha vingut a casa en Marc de Diedre i fent un repàs del material i del que jo faria o no portaria, sacrificant basicament els gels energètics i canviant les tovalloletes dodot per unes més petites del Bonpreu hem aconseguit el que volia : ja no em sentiré com el burro de la foto ja que la meva motxila pesa exactament 9957 grams, cosa que puc considerar un èxit, però tot i això, vol dir que correré amb 13 kg un cop hagi carregat l´aigua i el kit de supervivència que et proporciona l´organització i que inclou una bengala de 400 gr una barra de llum i pastilles de sal ( potser tinc bastantes coses en comú amb el burro de la foto)
Tot i que ja em satisfà aquest pes, estic segur que demà m´ho tornaré a repassar i encara variarà o per més o per menys, però ara les variacions ja seran mínimes.
Fisicament les molèsties que tenia van desapareixent poc a poc i això em tranquilitza molt, és agradable no sentir cap part del cos en concret, senyal que tot va bé.
Bé, bona nit que avui se m´ha fet tard i demà toca llevar-se aviat que a les 7 tinc massatges de descàrrega i hauria de passar abans pel taller.

3 comentaris:

Diedre ha dit...

Tots sabem q tens molt a veure amb el burro de la foto i no presisament amb la carrega q porta... jejeje

V. i R. ha dit...

Pensem que res a veure amb el burro,la prova está que el pes cada cop es mes petit, ha estat tot, creiem molt rumiat i ven preparat, molta sort, esperem amb les mateixes ganes que tens tú de marxar, que tornis molt content

V. i R. ha dit...

Jaume, molta sort, que el desert no et sigui massa feixuc.
Fins el dia 7 d'abril.
Una fortissima abraçada.