27/6/08

HI HA AMISTATS QUE MATEN!!!!

Tot i que en tenia ganes, i més després de l´aplaçament de La Tramuntana, dubtava d´inscriure´m a la Nuria-Queralt-Berga, tenint clar que el cap de setmana seguent ja tenim la reserva pel Carros de Foc. Pensava que potser seria massa per les meves delicades cametes.
Per acabar de decidir-me he optat per trucar als bombers de l´Empordà i companys de Haima al Sables ja que sabia que també volien fer les dues travesses, però amb l´esperança que tinguéssin més seny que jo i al final escollíssin el camí correcte de fer-ne una i prou.

Però, il.lús de mi!!!!

Com puc arribar a pensar que aquell parell estan menys sonats que jo???

En Jordi, l´antissistema, amb el telefon parat, tal com ha de ser i en Xico, després de dir-me que si que s´havien inscrit a tot, encara li semblava extrany que jo estigués dubtant, com si fer 94km d´alta muntanya un cap de setmana i 56km (però amb molt més desnivell)el seguent fos la cosa més natural del món.

Jo que em volia excusar amb " no, no m´he inscrit perquè aquells dos s´han rajat i tot sol em feia mandra..."

IUNUEVO!!!! hi ha amistats que maten, i aquesta promet ser una d´aquestes.

Per tant, ja m´he inscrit, ja he fet el pagament i ja tindré temps de penedir-me´n.