26/8/08

MITJA MARATÓ DE RODA

Arribo a la feina, obro el correu i me´n arriba un de´n Gregori Dominguez, el president de la Comissió Atlètica Roda.

És la propaganda de la Mitja de Roda que es celebrarà el proper 12 d´octubre. Són 3 arxius escanejats de les 3 pàgines del tríptic.

Fins aquí res més. Com jo l´haurà rebut un munt de gent amb ganes de córrer i els que no l´hagin rebut el trobaran a botigues de Roda, a botigues d´esports de tota la provincia o els el donaran a altres curses.

La sorpresa arriba quan obro l´arxiu que correspon a la portada i veig que al costat de les grans lletres anunciant el 25è. aniversari de la prova, amb una foto de la sortida de la primera edició i una altra de la última , hi ha un requadre ( bé, recuadre no que és rodó però no sé com dir-ne, re-rodo-dre?) doncs això, un requadre amb una foto meva al Sables i envoltat del text " Jaume Tolosa 55è a la Marathon des Sables 2008").

Ai! aviam si em posaré tonto! És absurd però se m´ha posat la pell de gallina per un moment. Sempre és agradable que et reconèguin l´esforç, i més a casa.

Així doncs, aquest any tampoc em puc perdre la Mitja Marató de Roda, possiblement una de les millors del món. De fet des de que córro només les lesions m´han impedit participar-hi, ja sigui a la Mitja o als 10km i des de fa 2 anys és l´unica prova de menys de 42km que faig sense falta.

Ah!! I MOLTES FELICITATS PER 25 ANYS DE CURSES i prometo ser a la linea de sortida quan celebreu, bé, quan celebrem els 50.

2 comentaris:

MARTA ha dit...

La veritat és que no es pot ser famós, ja veus. Els vaig veure l'altre dia a la caixa i em va fer gràcia veure la teva cara!! Que ets la figura a batre??

Jaume Tolosa ha dit...

Ni molt menys la figura a batre. Simplement el boig de Roda que va ser famós 15 dies per correr pel desert.