8/3/09

LIBYAN CHALLENGE, EL VIDEO DE LA CURSA!!

Benvolguts amics, interrompim momentaniament el rotllo que us estic fotent per publicar el video de la cursa.
Aquest video és el mateix que ens van passar a nosaltres l'últim dia, després de l'entrega de premis, i que ens va fer babejar com nadons.
Ho teniem tant fresc a les retines que encara podiem olorar la pudor de suat i sentir el mal als peus.
Disfruteu-lo, sobretot amb l'entrevista que ens fan al Sergio i a mi al CP3. La seva la respecten bastant. La meva aparició la limíten a un petit "cameo" on puc lluïr el meu do de llengues...
I disfruteu de la petita imatge d'un tio feliç i destrossat a l'arribada...Jo ja la vaig disfrutar un cop, i hi he tornat avui una altra vegada!!
.

LA VIDEO DE LA PROJECTION from MOUSS PRODUCTION on Vimeo.