15/10/10

Etapa 32.5 km

Avui no ha estat una etapa molt llarga, però se m'hi ha fet. Ja ens varen avisar que la d'avui era una suma de la duresa en desnivell del primer dia i la duresa del tipus de terreny fangós i pantanós del segon i amb 35 km en lloc dels 15 o els 25 dels altres dies. Tot i que hem sortit més conservadors, se'ns ha fet llarga i ampla, amb una calor asfixiant que impedia que el cos es refrigerés de cap de les maneres, per tant agraïem quan haviem de nedar, encara que fossin rius petits, ja que ens hi refeiem una estoneta per abaixar la temperatura corporal.

No se com va anant la classificació per darrera nostra, ja que aqui a la selva les coses van al seu ritme, però el de Colorado, l'Andrew continua primer i "sin nadie que le tosa", en Xavi i jo al segon lloc, i avui en Cyrus ha acabat darrera nostra en 4t lloc i l'Albert 7è o 8è. Per tant, el que si que tenim clar és que el Jungle.cat team està arrassant!

 

Demà ens toca una etapa teoricament més senzilla que comença amb el primer creuament de riu Gros, uns 350 metres, però com que estem acumulant molt cansament i la calor va de mal em pitjor, de senzilla res de res, pero si que més curta, uns 23 km de "res" que seran el proleg de la non stop de 90 km de demà passat...acollonit només de pensar-hi! Però anem pas a pas que això es menja així, dia a dia, km a km.

 

Sense voler fer-me pesat, moltes gracies pels mails que he anat rebent, de les meves filles i la Marta, dels meus pares i germans, i de molts amics, entre ells el meus amics d'Ampans. Sé que tots penseu amb mi i m'empenyeu de valent. Moltes gràcies!!!!

 

Jaume.